Látogatottság 2007. október 1-től: 32925247
területi adatbázisok térképes tudakozó profil adatbázisok

Vital TV

HERRSTA
HERRSTA - Nyílászáró Szakkereskedés
utaz��si irod��k

Kérem válasszon az alábbi városok közül:
Badacsony Gödöllő Százhalombatta

Weblap: www.centraltourist.hu
E-mail: centralv@vnet.hu
Bemutatkozás:

Utazási irodánk 1994-ben alakult Balatonszepezden Astra Tourist néven. 1996-ban újabb irodát nyitottunk Révfülöpön, 1997-től Centrál Tourist néven kft-vé alakultunk, de a balatonszepezdi iroda megtartotta az Astra nevet. 1999 óta Veszprémben is van irodánk.

Tevékenységeink:

- Külföldi és belföldi társas utak értékesítése- veszprémi irodánkban kollégáink mindig naprakészek a legjobb akciós ajánlatokkal, amelyeket magyar és külföldi utazásszervezők ajánlanak ( Kartagó Tours, Tui, Medina, stb )
- Balaton parti színvonalas nyaralók bérbeadása- kizárólag színvonalasan berendezett nyaralókat adunk bérbe amelyeknek egy része vízparti, medencés, légkondícionált vagy más módon különleges ajánlat, és mindezt a legjobb árakon. A nyaralókon kívül tudunk helyet biztosítani panziókban, gyerektáborokban, szállodákban is. Mivel házaink elég közel vannak egymáshoz így lehetőség van nagyobb csoportok ( akár 50-60 fő ) elhelyezésére is. Mivel több száz férőhellyel gazdálkodunk így kedves vendégeink biztosan találnak kedvükre valót.
- Ingatlanközvetítés teljes körű ügyintézéssel- elsősorban északi parti ingatlanokkal foglalkozunk, de kínálatunkban megtalálhatóak telkek, családi házak, nyaralók, üzletek, termőföldek. Teljes körű ügyintézést vállalunk, amely magában foglalja az ingatlanok hirdetését, bemutatását, tulajdoni lapok beszerzését, igény szerint ügyvédi tanácsadást, szerződéskötést. Szolgáltatásunk vevőink felé ingyenes, eladóink pedig csak sikeres üzletkötés esetén fizetnek.
- Valutaváltás a legjobb árfolyamokon

Üzletpolitikánk a korrekt és ügyfélbarát szolgáltatás, amelyre jellemző, hogy mindig a legjobb árakon dolgozunk, így sok elégedett visszatérő ügyfelünk van.

Üdülési csekket elfogadunk !

Anna Tourist    adatlap
Utca: Rákóczi u. 5.
Telefon: 06 88 327-125
Fax: 06 88 327-125
Weblap: www.annatourist.hu
E-mail: info@annatourist.hu
Bemutatkozás:

Az ANNA TOURIST Utazási Iroda 1993-ban alakult az irodavezető sokéves idegenforgalmi gyakorlatára, tapasztalatára és a szakma iránti elhivatottságára alapozva.

Irodánk teljeskörű engedéllyel végzi tevékenységét. Az előírt vagyoni biztosítékot a Generáli Biztosító Rt-vel kötött szerződésünk garantálja.

Fő tevékenységünk az utazásszervezés, mely elsősorban kiutaztatásban, egyéni és csoportos utak, autóbuszos körutazások és városlátogatások szervezésében realizálódik.

Főbb célországok: Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Olaszország, Románia (Erdély), Svájc, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna (Kárpátalja).

Utazási Irodánk évről-évre fejlődik, ajánlataink és szolgáltatásaink bővülnek. A továbbiakban is az a célunk, hogy megbízható színvonalú szolgáltatásokat nyújtsunk megfizethető áron utasaink legnagyobb megelégedésére.

Regina Tourist    adatlap
Város: 8200. Veszprém
Utca: Brusznyai u. 18-20.
Telefon: 06 88 566-850
Fax: 06 88 566-850
Mobil: 06 30 997-2151
Weblap: www.reginatourist.hu
E-mail: info@reginatourist.hu
Bemutatkozás:

Utazási irodánk alapításától fogva a minőség, a színvonalas utaztatás, a pontos, gyors kiszolgálás és a széles választék mellett kötelezte el magát.
Több évtizedes szakmai gyakorlatunk,személyes tapasztalataink, az uticélok és szálláshelyismeretünk segítséget nyújt ahhoz, hogy utasaink örömteli utazáson vegyenek részt és maradandó élményekkel térjenek haza.

Mi akkor vagyunk elégedettek, ha utasaink elégedettek.

Tóth Autó Alkatrész
MEDICAL CENTER
HT Medical
Start Oktatási Stúdió Kft. ECDL
Copyright (c) 2007. Cool Soft Kft. Minden jog fenntartva.